დაჭერით ღილაკს „მოითხოვეთ ზარი“, თქვენ ეთანხმებით
SpaceMarketing-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკას.
ზარი
+995(32)2111175მეტი 5400 კმაყოფილი
კლიენტები.
Google Ads: მიაღწიეთ უფრო ფართო აუდიტორიას და გაზარდეთ კონვერტაციები
კონტექსტური რეკლამა (Pay-Per-Click ან Pay-per-Click) არის რეკლამა ძიების შედეგებში ან პარტნიორ საიტებზე, რომელიც შეესაბამება გვერდის შინაარსს ან მომხმარებლის მოთხოვნას.
საიმიჯო რეკლამა შეიცავს სურათს კომპანიის, სერვისების ან პროდუქტების შესახებ ინფორმაციას. როდესაც მომხმარებელი დააწკაპუნებს მასზე, ისინი გადაჰყავთ თქვენს საიტზე.
გსურთ, რომ მომხმარებელი იყოს ერთ-ერთი პირველი, ვინც დაინახავს თქვენს კომპანიას რუკებზე ძიებისას? Maps-ზე რეკლამის განთავსება ხელს შეუწყობს თქვენი კომპანიის აღიარებასა და პოპულარობას, რაც მოიზიდავს ახალ მომხმარებლებს.
ვიდეო რეკლამა YouTube-ზე არის შესანიშნავი მეთოდი თქვენი სამიზნე აუდიტორიის მოსაზიდად. მოქნილი დამიზნების ვარიანტები საშუალებას გაძლევთ აირჩიოთ როდის და ვის ეჩვენება თქვენი რეკლამა.
თუ თქვენი სამიზნე აუდიტორია არის მობილური მოწყობილობების აქტიური მომხმარებლები, თქვენ არ შეგიძლიათ რეკლამის გარეშე მობილურ აპლიკაციებში. შესაძლებელია აპლიკაციების შერჩევა, რომლებიც შეესაბამება ექსკლუზიურად თქვენს სამიზნე აუდიტორიას.
ამ ტიპის კონტექსტური რეკლამა მიზნად ისახავს ინსტალაციის ან თქვენს აპლიკაციასთან ურთიერთქმედების სტიმულირებას. ის მოთავსებულია როგორც მობილური საძიებო ქსელში, ასევე კონტექსტურ მედია წყაროებში.
სატარიფო გეგმები
PROMO ADS
- Google Analytics-ის დაყენება
- საკვანძო სიტყვების შერჩევა
- საჭირო საძიებო კამპანიები
- სარეკლამო კამპანიების ოპტიმიზაცია
- სატენდერო სტრატეგიის შემუშავება
- უარყოფითი სიტყვების შერჩევა
- რეკლამების წერა
- ძიების გადამიზნების დაყენება
- ძირითადი ყოველკვირეული ანგარიში
- სარეკლამო კამპანიები და ჯგუფები
- UTM ტეგების დაყენება
- მონაცემთა და განაკვეთების ანალიზი და კორექტირება
OPTIMAL ADS
- PROMO პაკეტის ყველა ვარიანტი
- ყოველდღიური მონაცემები და განაკვეთის კორექტირება
- ჩვენების კამპანიები (GDN)
- გაფართოებული მიზნების დაყენება
- ძირითადი GTM დაყენება
- თქვენი ნიშისა და კონკურენტების ძირითადი ანალიზი
- რემარკეტინგი
- სარეკლამო ბანერების შექმნა (5 ცალი)
- ძირითადი ინტეგრაცია CRM სისტემასთან
- ბრენდის კომპანია
- მიღებული შედეგების ანალიზი დღიურად
- დინამიური საძიებო კამპანიები (DSA)
- განთავსება Google Maps-ზე (1 მდებარეობა)
- გაფართოებული ყოველკვირეული ანგარიში
- ხმოვანი კონსულტაცია პროექტის მენეჯერთან თვეში ერთხელ.
MAXIMUM ADS
- PROMO და OPTIMAL პაკეტის ყველა ვარიანტი
- თქვენი ნიშისა და კონკურენტების ღრმა ანალიზი
- განთავსება Google Maps-ზე (5-მდე მდებარეობა)
- რეკლამის დაყენება გარკვეულ მობილურ აპლიკაციებში
- რეკლამის ჩვენება Youtube-ზე
- სარეკლამო ვიდეოების შექმნა YouTube-ისთვის
- სარეკლამო ბანერების შექმნა (15 ცალი)
- Google Shopping Ads
- მუშაობა GOOGLE MERCHANT CENTER-თან
- რეკლამა სხვადასხვა ენაზე
- რეკლამა სხვადასხვა ქვეყანაში
- Performance Max-ის გაშვება
- APPS აპლიკაციის რეკლამა
- სიღრმისეული ყოველკვირეული ანგარიში
- ხმოვანი კონსულტაცია პროექტის მენეჯერთან თვეში 2-ჯერ.
შეკვეთა
კონსულტაცია